What we do

We make your story come a’live’

De reden waarom we “live experiences” verkiezen boven “events” is omdat die laatste vaak snel vergeten zijn, soms nogal steriel of copy/paste aangepakt worden en dikwijls laag scoren op vlak van storytelling, beleving, het interactieve en de nazorg. Je sluit per definitie ook een pak mensen uit die er – om welke reden ook – niet bij kunnen zijn.

Live is life… maar daarom is fysieke aanwezigheid niet altijd vereist. De afgelopen jaren hebben we geleerd hoe we digitale ervaringen ook boeiend, interessant en zelfs hyper-entertaining kunnen maken.

Ook is niet iedereen altijd in de mogelijkheid om ergens fysiek aanwezig te zijn. Denk aan mobiliteit, afstand, ziekte, …
Wij streven ernaar om op een originele en creatieve manier de perfecte symbiose te creëren tussen de verschillende concepten: physical, digital & hybrid. Dit enkel om de totaalervaring voor iedereen mind-blowing te maken.

Let’s Whisk Physical

Samen ervaringen delen, indrukken opdoen, genieten. Van de small en bigger talks tot zintuiglijke prikkels, van uit de bol gaan tijdens een live concert, tot ingetogen genieten van moois en lekkers.
Van verwondering tijdens een unieke activatie, tot de oohs en aahs bij een spectaculaire
performance. Een onuitwisbare indruk maken op elke bezoeker… da’s onze dagelijkse drijfveer.
Whisk luistert… en wij vertalen de key-waarden van een merk of bedrijf en de wensen van onze klanten naar verhalen… Open, transparant, vernieuwend en een tikkeltje eigenzinnig met 100% klantentevredenheid als ultiem doel.

Company experiences

2022-05-02 - Samsung - 014

Incentives

Public experiences

n__fo

Private experiences

Client experiences

Teambuildings

n_2_fu

Let’s Whisk Hybrid

Hybrid… not just a hype!

Onze favoriete cocktail, een mix van fysiek en digitaal. Want om eender welke reden kan dit een perfecte combo zijn. Afstand, mobiliteit, tijd, ziekte, ….

Wij zien dit niet als een of/of, wel als een en/en verhaal.
De uitdaging is om de perfecte balans en match vinden tussen beide, zodat ze elkaar liften naar een hoger niveau.

De interactie tussen beide heeft al dikwijls voor kippenvel gezorgd.

Let’s Whisk Digital

Dat deze vorm van communicatie een tijdlang de norm zou worden, had niemand voorspeld maar
dat het ook succesvol zou blijven, was al helemaal een verrassing. Wij hebben een aantal mooie
cases die aantonen dat digital experiences helemaal geen “downgrade” zijn. Integendeel.
Het opent andere perspectieven, die wij met onze know-how intussen heel goed kennen. Daarnaast
bieden digital events ook een pak voordelen zoals een groter bereik, andere kostenstructuur, ecologische voetafdruk, mobiliteit en minder ‘waste’ bij no-show.